با سلام

مطلب امروز را به بزرگترین دغدغه روز دنیا اختصاص میدهم.

بله همان طور که از عنوان پیداست صداقت یکی از مهمترین مدال های  یک شخص می باشد. داشتن صداقت زمینه را برای دیگر فعالیت ها راحت تر می کند.

حال این صداقت می تواند در بین دوستان باشد یا در زمان صحبت امر مقدس ازدواج باشد و یا در انتخابات که کاندیداها باید با صداقت با مردم صحبت کنند.

صداقت عاملیست برای رسیدن به عدالت، بحث من در این مطلب اشاره به صداقت و گفتمان دو نفر در امر ازدواج می باشد.

به کرار دیده شده که خانواده پسر یا دختر به دلیل گرفتن جواب مثبت به دروغ مطالبی را عرض می کنند که بعد ها باعث از هم پاشیدگی زندگی می شود.

بر فرض مثال خانواده پسر به نوعی تجملاتی باشند و به خاستگاری دختری شرفیاب می شوند که به دور از تجملات زندگی کرده و این موضوع تجملات به خانواده دختر گقته نمی شود و بعد از عقد که خانواده دختر اقوام پسر را به منزل دعوت می کنند ، دعوتشان رد شده و بعدها مادر پسر مطرح می کند که عروسهای بنده تجملاتی هستن به همین دلیل نمی توانیم دعوت شما را قبول کنیم و این شروع یه دلشکستگی در دختر می شود که آیا نباید گفته میشد قبل از عقد این جریان ....بعد از مدتها پسر همین را جور دیگری مطرح می کند که خانواده شما کدام سفره را برای حانواده ام پهن کرده اند که بخواهم اقوام شما را عروسی دعوت کنم ...درصورتی که پسر و مادر محترمه خود این دعوت را قبول نکرده بودند.

حال سوال این است آیا نباید حقیقت همان روز خاستگاری گفته میشد تا دختر بیشتر در این مورد فکر می کرد و بعد تصمیم می گرفت؟؟

چرا نباید صداقت حرف  اول هر مطلبی باشد.

داشتن صداقت در تمامی زمینه های زندگی مهم است در تمام انتخابات مهم و ضروریست.

دوستان جواب سوال یالا فراموش نشود.