با سلام و تبریک میلاد با سعادت  حضرت زینب سلام الله علیها بر شما دوستداران حضرت و بر پیشگاه حضرت ولی عضر عج تعالی فرجه الشریف.

تـمـام هـسـتـی مـن خــاک پـایــتـان بانو!heart
و جـان عـالـم هـسـتـی فدایتان بانو!heart
کـویـر جـسـم زمـیـن پـر شکوفه می‌گرددheart
که مـی‌وزد نـفـس د‌ل‌گـشـایـتان بانوheart
هـزار مـرتـبـه گفـتــم و بــاز مــی‌گــویمheart
تـمـام هـستی من خاک پایتان بانوheart
// میلاد نور مبارک //

 

عزیزان بنده امروز با معرفی کتابی خدمت شما رسیدم که می دانم الآن نیاز جوانان و علی الحصوص زوج های عزیز به مطالعه چنین کتب ارزشمندی بسیار زیاد است.

این کتاب با نام مطلع عشق  که توسط حجت الاسلام حاج علی اکبری با محتوای بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص زوج های عزیز گرد آوری شده است.

نمونه ای از یک بخش کتاب که با عنوان هشیار عاقل یا مست غافل را در این قسمت خدمت شما می نویسم امید است با تهیه ی این کتاب ارزشمند و مطالعه آن زندگی را با انتخابی درست شیرین کنیم.

فایل pdf این کتاب هم قرار دادیم با کلیک روی کلمه دریافت می توانید دانلود کنید. دریافت

 

" هشیار عاقل یا مست غافل"

یک وقت انسان ازدواج میکند و میگوید: پروردگارا من ازدواج میکنم ـ یا روحیه اش این است، حاال ولو به زبان هم نیاورد یا

به ذهن هم نگذراند، با این روحیه ـ یک نیاز طبیعی خودم را برآورده میکنم.

این نیاز طبیعی هم فقط نیاز جنسی نیست، بلکه زن و مرد هر دو به این ازدواج، به این با هم زندگی کردن، با هم تشکیل خانواده دادن و یک جمع به وجود آوردن، احتیاج دارند.

این هم یک نیاز است مثل نیازهای دیگری که وجود دارد.

میگوید: پروردگارا من این نیاز را برآورده میکنم، از تو هم متشکرم که این امکان را در اختیار من گذاشتی، این اجازه را

دادی، و این وسیله را فراهم کردی، همسر خوبی برای من پیدا شد و بعد از این هم در زندگی جدید، در این وضع جدید، سعی

میکنم که آنطور که تو میخواهی عمل کنم.

این یک جور ازدواج کردن است. یک وقت هم نه، کسی که ازدواج میکند نه قدر خدا را میداند، نه قدر آن همسر را میداند، نه قدر این فرصتی که برایشان پیش آمده میداند. مثل آدم مست و غافل، اینجور زندگی اگر هم پایدار بماند، شیرین نخواهد بود، همراه با انجام وظیفه نخواهد بود.

 

عزیزان عاشق ان شاءالله امشب خیلی خیلی عاشقانه دعای فرج را بخوانید تا به امید خدا این انتظار به پایان برسد.

 

یا حق التماس دعای فرج