با سلام .

کرونا نامش برای همه ی شما آشناست میدانید کرونا ویروسی هست که اگر یک سری نکات بهداشتی را رعایت نکنیم با ما رفیق خواهد شد و برای دور کردنش باید مقاومت داشته باشیم و استرس را از خود دور کرده و باز نکاتی بهداشتی را رعایت کنیم تا به دیگران سرایت نکند.

حال می خواهم راجع به کرونایی که ما را از خدا دور می کند صحبت کنم کرونایی که خیلی راحت رفیق میشود و برای دور کردنش باید خودت بخواهی و آن را با یک سری اعمالی که باعث نفرتش خواهد شد از خود دور کنیم.

بله حرفم همان رفیق زشتی هست که دائما فکر و ذهن ما را به تصرف خود در می آورد و ما را وادار به کارهایی می کند که نباید...

ما باید کرونای وجودمان که از هر ویروسی خطر ناکتر هست را از خودمان دور کنیم... و برای از بین بردن آن فقط باید ایمان قوی داشته باشیم و به آخرت اعتقاد داشته باشیم تا خداوند کمکمان کند و از طریق اسباب و وسایلی که در اختیارمان قرار داده این کرونای شیطانی را از خود دور کنیم.

کرونای وجود ما همان رفتارهای زشتیست که گاهی از افراد سر میزند مانند؛ دروغگویی، خیانت(به همسر، وطن، دوست)، ارتباط نامشروع که خیلی ها با بعضی حرفها خودشان را خیلی راحت در این مسیر فرار میدهند، خوردن حق دیگری، و داشتن ظاهر و باطنی متفاوت و....

و حال ما همگی باید به توفیق خداوند و الطاف حجتهای الهی در زمان غیبت تلاش کنیم که با حفظ ایمان و اعتقادات خود ورقی هرچند ناچیز برای اعتلای مکتب اسلام و پاسداری از آرمانها و مواعظ رهبر گرانقدرمان دامت برکاته و حفظ خون شهدای عزیزمان برداریم..

و با توجه به این کلام امام غائب از نظرها حضرت مهدی عج که فرمودند: اگر شیعیان ما در وفای به عهد و پیمانی که بر عهده دارند، همدل میشدند، سعادت دیدار ما از آنان به تاخیر نمی افتاد، آن هم دبداری با معرفت{بحارالانوار ج 53 ص 177} جهت فرج مولایمان حرکت کنیم.

وقتی سختی و رنج بر بنی اسرائیل به طول انجامید، چهل روز به درگاه الهی ضجه و گریه کردند ، خداوند 170 سال سختی را از آنها برداشت. اگر شما هم همه باهم به درگاه الهی ضجه و ناله خالصانه کرده و فرج آقا ضاحب الزمان عج را بخواهیم فرج نزدیک می شود.

در لبیک گویی به ندای هل من ناصر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در ایجاد همدلی امت برای تحقق امر فرج آن حضرت جهت بزرگداشت و عظمت نیمه شعبان فراخوانی را انجام می دهیم تا راهی باشد برای آمدن مولایمان ، با رمز: یا فاطمه اغیثینی

چله تلاوت دعای الهی عظم الیلا به همراه 14 مرتبه ذکر اللهم عجل لولیک الفرج بعد از نمازهای واجب و همچنین تلاوت با توجه زیارت آل یاسین هر روزه و همچنین خواندن زیارت امین الله تا چشمانمان به چشمان نورانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باز شود.

یا حق التماس دعای فرج