رفیق شهیدم:rose::green heart:اللهم صل علی محمد وآل محمد و - ویسگون

با سلام خدمت همه مسلمین جهان و عاشقان اهل بیت علیه السلام و شهدا

بنده مدتی هست درباره ی موضوعی تفکر می کنم و دوس دارم نظرات هر کدوم از شما بزرگوارانی که وارد این وبلاگ شده و مطالب رو مطالعه می کنین بدانم.

خب حال اون مسئله این هست چند وقت پیش با بنده خدایی درباره ی شهدا صحبتی داشتیم و ایشون این طور بحث رو باز کردن که وقتی خانومها و دختران جوان ما شهیدی را انتخاب می کنن به عنوان یه دوست آیا لحظه ای به این فکر میکنن که برادر یا همسرشون چه نگاهی به این رفتارشان دارن. خب اون دخترا دوس دارن نامزد یا همسر و برادرشون یک خانم شهیده رو تصویرشون رو به گوشی خودشون بذارن و دائما به تصویر اون شهیده نگاه کنن. 

به نظر بنده خب برخی دختران ما اشتباه بزرگی کردن و آن این مسئله هست که جار زدن مثلا فلان شهید نامزد من هست شبا باهاش درو دل می کنم و از این مدل حرفا؛ که قابل هضم نیست.

این رفتار بسیار نادرستی هست ولی نباید همه رو به یک نگاه ترد کرد چون شهدا برا ما برا این مملکت رفتن و آسمونی شدن و یادشان و نامشان افتخاری هست برا همه ما .

از خواهران گل شهدایی دوست این تقاضا را دارم که گاهی با یادی از یک شهیده مثلا شهیده صدیقه رودباری یا شهیده زینب کمایی و بسیاری شهدای شهیده دیگر راه را باز کنیم بر این که نگاه های غلط را نسبت به دختران مذهبی یه خط قرمز بکشیم.

دختران مذهبی ما باید هم نوع حیا و حجابشون و هم رفتارشون شهدایی پسند باشد با آرزوی موفقیت برا همه ی این عزیزان.

حال نظر شما درباره ی این موضوع چیست؟ آیا دخترانی که رفیق شهید آقا انتخاب می کنن و همون شهید راه رو برا اون دختر طوری باز می کنه که محجوب تر میشه کار نادرستی هست؟ یا نه خب این دختران ما می توانند در کنار هر شهید آقایی که انتخاب می کنن برا دردو دل و رازداری و شفاعت یه شهیده هم انخاب کنن؟

لطفا از نظرات خود ما رو بهره مند کنین.

خیلی ممنونم

یا حق التماس دعای فرج